[Pardus-kullanicilari] Kurulum Sonrası Açılmama Sorunu (Geliştiricilere Rica Ediyorum)

İnanç Yıldırgan optalmicus at gmail.com
21 Ara 2006 Per 20:52:52 EET

Arkadaşlar listeye daha önce bu konuyu yazmıştım ama bir cevap alamadım.
Daha sonra bir arkadaşımız "*Pardus 2007 kurulumu sonrası problem"* başlığı
ile bu konuyu tekrar açtı. Araştırmalarım sonucu bu konundan bir çok
kullanıcının muzdarip olduğunu gördüm. Hata olarak da bu sorunu girdim ama
yine herhangi bir yanıt alamadım. Liste yolu ile geliştiricilere ve bu
problemle karşılaşan arkadaşlara bu problemin çözüm yolunu soruyorum.
Cevaplarını için şimdiden teşekkür ederim.