[Pardus-kullanicilari] Pardus kurulum: Error 17

Akın Ömeroğlu aomeroglu at iuhukuk.com
21 Ara 2006 Per 19:31:57 EET

Orada olan paketler pardus'a kurabilceğiniz programların pisi deposuna
eklenmiştir hiç birinin kurulumu zorunlu değildir bilgisayarı kullanma
amaçlarınıza göre (programlama oyun eğlence vb gibi) istediğiniz bir paketi
kurabilirsiniz. Sadece bazı paketlerin kurulması için bazı paketlere ihtiyaç
vardır bunu da pisi otomatik olarak seçer zaten size kalan hangilerinin sizin
işinize yarayacağını bulmak

21 Ara 2006 Per 19:27 tarihinde, evrim uzunburun şunları yazmıştı: