[Pardus-kullanicilari] Listeden eposta alamıyorum

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
21 Ara 2006 Per 17:55:37 EET

Listeyi bu konuda rahatsız ettiğim için kusura bakmayın.

DNS hizmeti aldığım yerde evvelsi gece yaşadığım sorun yüzünden iki
gündür listelerden eposta alamıyorum. Dün öğlen vakitlerinde başka bir
DNS'e geçtim ve dün akşam üstünden beridir sorunlarım düzeldi. Fakat
Pardus listelerinde sorun devam ediyor.

pardus-kullanicilari-owner at uludag.org.tr adresi sorunlu olduğundan
Çağlar Beye bir eposta gönderdim ama yoğunluktan okuyamamış olabilir.
Bana bu konuda yardımcı olabilecek hayırsever bir arkadaş varsa çok
mutlu olacağım.

Teşekkürler.