[Pardus-kullanicilari] disk alanlarına erişemiyorum

sacit uğur özsan sacitugurozsan at mynet.com
21 Ara 2006 Per 17:27:45 EET

pardusu ilk kurduğumda sabit diskimin diğer bölümlerine erişemedim. sistem
sayfasında sabit diskin bölümleri doğru olarak gösterilmesine karşın
tıkladığımda (PERMİSSİON DENİED) RUHSATI İZİNİ YADSIYOR TANIMIYOR diyor.
Sonra birkez daha açtım sonra bu sefer düzgün çalıştı, sonraki açışımda
bilgisayarı bu sefer görmedi ve şimdiki açışımda görüyor. tam bir karambol
yani. Buna kesin çözüm nasıl olabilir.

birde dvd romum filim cdleirnin bazılarını görmüyor aynı dvdye veri dvdsi
cdsi koyuyorum okuyor. Pardusta görmüyor dediğim cdleri windowsta
izleyebiliyorum.

birde şu hata çıkıp duruyor arasıra

	başlık:

	kwrited-dinlenen cihaz: /dev/pts/0

#Message from syslogd at localhost at Wed Dec 20 16:12:29 2006 ...
localhost kernel: Disabling IRQ #209

NOT : HEPSİNİN BİRBİRİYLE BAĞLANTISI OLABİLİR DÜŞÜNCESİYLE HEPSİNİ TEK
İLETİ OLARAK YAZDIM.