[Pardus-kullanicilari] Programlar nerde?

Nuri TANRIKUT theneorix at gmail.com
21 Ara 2006 Per 17:11:52 EET

Çalıştırılabilir dosyaların nerede kurulduğunun pek de bir önemi yok
aslında. İzinlerin doğru ayarlanmış olması ve PATH değişkeniyle belirtilen
dizinlerden birinde olması yeterli. İstediğiniz dizinde komutu
kullanabilirsiniz. Fark etmeyecektir.
Åžu site iÅŸinize yarayabilir:
http://www.belgeler.org/lis/archive-tlkg-lis-5.11.html
Saygılarımla