[Pardus-kullanicilari] Pardus USB bellekte olabilir mi ?

Hayrullah COŞKUN coskunhayrullah at gmail.com
21 Ara 2006 Per 14:52:34 EET

amcanızın illa yanınızda bir linux olması ise  pupy tavsiye derim 64 mb bir
linux acil durumlarda işe yarıyor önce cd ye çekip onla açıyorsunuz sonra
menulerden usb install et gib  bir seçenek var onu kullanın ve flashda
kurulumdan önce dosya bırakmayın isteğe bağlı olarak fat veya linux partion
açıyor ben şuanda kullanmıyorum ama bir aralar işime yaradı acil durumlarda
olması iyi oluyor yanınızda .Pardusun belki portabel için bir sürümü çıkarsa
daha hayırlı olacaktır.Üzerinde gelen bir sürü uygulama var onlar çok yer
kaplıyor.