[Pardus-kullanicilari] masaüstü sað týk

Tuncer Altay tunc.eraltay at gmail.com
21 Ara 2006 Per 08:46:40 EET

Pardus menü (Kmenu) --->Komut Çalıştır...
açılan çalıştırma satırına desktopbehavior yazın ve çalıştırın. Aşağıda

Fare Düğmesi Eylemleri --> Sağ düğme -->Masaüstü Menüsü olarak ayarlayın.
İşlem tamam Başarılar :)

Not: Bu durumun kolay çözümü için tecrübeli arkadaşların TASMA arayüzüne bu
modülün eklenmesi dışında daha pratik çözümleri var mıdır? Öneriler?

21.12.2006 tarihinde Oktay Ertürk <oktayer at boun.edu.tr> yazmış: