[Pardus-kullanicilari] HP Pavillon Açılış Sorunu

Mustafa LİMAN mliman at seger.com
21 Ara 2006 Per 08:37:59 EET

            Merhaba;

Pardus'u 1.0 versiyonundan beri kullanıyorum, geçen hafta bilgisayarımı
değiştirdiPardus 2007 yi HP Pavillon 9000 serisi bilgisayarıma kurduğumda ve
yeniden başlattığımda sistem direkt olarak win açılmaya devam ediyor.
Kurulum başlangıcındaki tüm seçeneklerle denedim fakat bir türlü Grub
yüklenmiyor.

Notebook bilgisayarımda iki adet 80 GB SATA disk var ve HP bir kurtarma
yazılımı yüklemiş sisteme, ne yaparsanız yapın MBR ye bişey yazdırmıyor ve
orijinal haliyle açılıyor. İlk diskin tamamı Win ve Kurtama bölümünden
oluşuyor, Ben Pardus u ikinci diskin üzerine kuruyorum ve Grub u ilk diskten
başlatması için o diski seçerek kurulumu tamamlıyorum. 7-8 defa kurmama
rağmen bu kısmı aşıp açılış yapamadım. Benzer sorun yaşayan arkadaşlar varsa
paylaşımlarını bekliyorum.

            Saygılarımla.

Konfigürasyon:

HP Pavillon dv9087ea

80 GB Sata Disk x 2

1024 MB DDR2 633

Bluetooth + Wlan

Birinci Disk WinXp Media Center

İkinci Disk Fat32 Data Bölümü ve Pardus 2007 Bölümü