[Pardus-kullanicilari] ses problemi

Oktay Ertürk oktayer at boun.edu.tr
21 Ara 2006 Per 05:42:44 EET

amarok ile kaffeine de autodetect diye bir secenek var o secili.ÅŸimdi ben ses
sistemini tasma dan öntanımlı yaptım.uygula dedigimde ses sistemi yeniden
başlatılıyor diyor ve % olarak bi gösterge çıkıyor.%10 a gelince aynı
hata mesajı geliyor(Sound server fatal error: cpu overload, aborting).tamam a
tıklıyorum.sonra %95 den sonra tekrar sıfırdan başlıyor.%95 ten sonra
başa dönüp duruyor.ona iptal dedim artık mecburen.ama ayarlar öntanımlı
hale gelmiş gözüküyor.sonra bilgisayara restart atıp,kaffein de "xine
engines parameters-audio" bölümünden, amarokta da "engine-output plugin"
bölümünden alsa yı ve arts ı denedim.ikisinde de ses çıkmadı.kaffeine
ve amarok kilitlenip kalıyor öyle.sonra ses sistemini Thereaded OSS yaptım
tekrar.kaffeine yine çalışmıyor.alsa ve arts ile denedim.amarok alsa ile
çalışmıyor, arts ile çalışıyor ama cızırtılı, kötü bir ses
veriyor.

saygılar..