[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 kurulumu sonrası problem

Raşit ÜLCAY rasitulcay at gmail.com
21 Ara 2006 Per 01:41:18 EET

Sorunu hala çözebilmiş değilim.
İşlem sıram aynen şöyle;

1. Pardus 2007 kurulumu ( normal, minimum ve standart olarak kurdum )
2. Kurulum başarı ile tamamlandı.
3. Sistem yeniden açıldığında Mavi logolu ekrandan hemen sonra siyah ekranda
kaldı.

Sizlerin sunmuş olduğu çözümleri de  teker teker denedim. Bir sonuca
varamadım. Acaba donanımsal bir problem mi diye merak edip Pardus 1.0 kurdum
normal olarak çalıştı. Şimdi 1.0 dan 2007 ye güncellemek istemiyorum. Temiz
bir sistem olması için. Sadece şu çözüm yolunu deneyemedim maxcpus=0
parametresi ile kurulumu nasıl yapabilirim.. Lütfen yardım edin. Bunalmaya
başladım açıkçası...