[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 kurulumu sonrası problem

yoksul mengucek at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 23:20:36 EET

20 Ara 2006 Çar 21:08 tarihinde, Raşit ÜLCAY şunları yazmıştı:
> Merhaba;

> Yalnız benim bir problemim var. Pardus 2007 kurulumunu yaptıktan hemen
> sonra bilgisayarımı yeniden başlattığımda ( ki kurulumu Pardus 1.0 a ait
> bölümü silerek yeniden yaptım. ) Ekrana mavi ekranda Pardus 2007 logosu
> gelmekte yaklaşık 10 saniye sonra siyah bir ekrana geçmekte. Herhangi bir
> işlem yapmadan bu şekilde kalmakta. Hangi noktaları nasıl kontrol etmem
> gerektiği konusunda bana yardımcı olursanız sevinirim.

merhaba..
sorununuzun nereden kaynaklandığını bilemiyorum.. :)
ama.. bu tür takılma-açılmama sorununu yaşadığımda, kurulumu "minimum"
seçeneğiyle yapmam önerilmişti.. (2007'yi de minimum seçeneğiyle kurabildim)
siz de -daha iyi bir öneri gelmezse- "standart" veya "minimum" seçenekleriyle
kurulum deneyin..
kolay gelsin..