[Pardus-kullanicilari] pardus

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 21:15:25 EET

Arkadaşım
Korkmana gerek yok ben 63 yaşında 10 ay önce winxp nin yanına kurdum ve
Pardus la aşkımız o tarihte başladı bu gün Pardus un bana kazandırdıkları
ile diğer linux sürümlerininde nasıl oduğunu görmek ve meraktan kurtulmak
için kurup kupup kaldırıyor yola Pardus la devam ediyorum. Hardını baştan
böl bölünmüş olan kızma kurarken kurulacak bölümü kendim seçeceğim seçeneği
ile kur.Akabinde yazıcın varsa aç yazıcını tanıt sonra internete bağlan
bunları sana grafik arayüz kolaylıkla sağlayacak.Takıldığın bir nokta olursa
bu listedeki arkadaşlar bunun için var Winxp alışkanlığını atana kadar
destek olur özgür camiaya senide katarız.Özgürlük için PARDUS gelelim exel
de yaptıklarına Open office ile Exellde yaptıklarının tamamını
gerçekleştirebilir hatta daha fazlasınıda yapman mümkün olabilir burada
hazırladıklarını winxp de de görebilir MS office de yaptıklarını  Open
Office de okuyabilir görebilirsin.Pardusdan winxp ye ulaşıp dosyalarını
görebilir ve daha fazlasınıda yapabilirsin ama bu dediklerimi winxp den
yapman mümkün olmaz.Hadi çek besmeleyi tak kurulan CD yi Bilgisayarına,
Pardus aşkına kavuşsun Bilgisayarın daha fazla mahrum bırakma.yi geceler
kolay gelsin

20.12.2006 tarihinde fatih firtina <fatihfrtna81 at hotmail.com> yazmış: