[Pardus-kullanicilari] Nvidia ekran kartý bilgisi sistemde gözükmüyor :(

seyyal taner taner.seyyal at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 20:58:38 EET

çalınan 11 inclik notbook da 915 intel kart vardı ve pardus soyluyordu
sistemde artı 3d destegi oldugnuda belirtiyordu.
bu arada çalan serseriler pardus kullanmayı umarım biliyorlardır. :)
hırsızların goruntulerini yayınlaycam kolluk işini bitirdigi zaman.ama kıyak
olmasa bile pardusun sitemin bu ozelligi var biliyorum görüyorum.

20.12.2006 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: