[Pardus-kullanicilari] http://distrowatch.com/index.php?dataspan=1

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 20:31:29 EET

Koray'a katılıyorum. Bu taşıma su ile değirmen döndürmek gibi birşey. Siz
boşa akan su kaynakların nehre yönlendirin böyle o değirmen zaten daha hızlı
dönecektir. Yani etrafınızdaki insanlara bir alternatifleri olduğunu
anlatın. Pardus'u anlatın ve Pardus Gönüllüsü olun. Her yardım isteyenin
yardımına bir süreliğine kendinizden fedakarlık ederek koşun. Biliyorsunuz
bizde sizde bir zamanlar yardım isteyenlerin konumundaydık.

Gerçi hala yardım istediğimiz oluyorya :D

Herkese kolaylıklar diliyorum.