[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007

seyyal taner taner.seyyal at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 20:27:43 EET

malisef evli oldugunuz için üzgün oldugunuzu degil benim için ulaşılmaz
oldugunuz için üzgün oldugunu kastetdiniz sanırım.birde seyyal den önce i
harfi var onu anlaymadım. :) neyse enerjinizi gördüğüm için medeni durmunuzu
sormuştum. benim ismimde i yok heralde başka biri ile karıştırdınız bodruma
geldigimde sizin kediciÄŸinizide ziyaret ederim izniniz olursa.
iyi akÅŸamlar .

20.12.2006 tarihinde Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> yazmış: