[Pardus-kullanicilari] işte pardus ve diğer müstakbel Parduslarımız için fikirler....

Mehmet Selim İmre selimimre at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 19:48:39 EET

Anadolu Pars'ı Pardus Tulliana'dır. Ankara yakınlarında öldürülenden başka
ne görülmüş ne de öldürülmüştür. Ama yerel şehir efsaneleri hala yaşadığını
söylüyor. Geçende okuduğum bir habere göre güneydoğu toroslarda olma
olasılığı yüksekmiş ve bir arama ekibi düzenlenmiş.

Yeri gelmişken Pardus geliştiricilerinin böyle güzel, anlamlı ve özgün
(düşünsenize "Lindows" gibi aptalca bir isim de olabiliridi) bir isim ile
ulusal işletim sistemi yapmaları ne güzel olmuş. Hepsine teşekkür ederim.

Yeni yeri gelmişken  :) Ubuntu'da filan videolar gelio beraberinde, yok
Mandela vizyonu şöyle yok Ubuntu şu demek filan. Geliştiriciler de Pardus'a
Atatürk'ümüzün o yüce insanın bazı sözlerinden bir sunum hazırlasa, dünya
barışı veya ulusal doğrular hakkında ne güzel olur değil mi? Veya belki
Atatürk hakkında çok öz ama güzel şeyler söyleyebilecek birileri ile
röportaj da olabilir... Ne dersiniz???