[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 19:48:18 EET

Arkadaşlar
Bilgisayarımda ilk tanıştığım Pardus artık süresini doldurduğu için Hdb1
deki mekanını Pardus 2007 ye teslim etti.Birkaç eksik paketin yüklenmesinden
sonra Hdb 2de bekleyen dosyalarımı ve resimlerimin transferini yaptıktan
sonra görevlerini tamamlamış olan hdb2,hdb3 ve hdb4 deki parduslar bir
sonraki alphalara kadar mekanlarını boşaltacaklar.Pardus 1.0 u ilk kurduğum
günü anımsadım tekbirşey değişmemişti o da iki hardlı olan bilgisayarlarda
grub da bana sürpriz yapmasıydı,işşallah bir sonraki sürümde aynı sürprizi
yapmaz.Grub sürprizi alpha 1 ile başlayıp sonraki sürümlerde sürprizden vaz
geçmişken Pardus 2007 de bana seni unutmadım hatırlatması
yaptı.Şimdidüşünüyorum acaba bilgisayarını 3 harda çıkaracak
arkadaşlarımıza grub ne
sürprizler yapabilir.Hoş üç partition ile eski versiyon Pardus a bu kadar
uğurlama seromonisi yeter.Hepinize iyi akşamlar,çalışmalar ve bol parduslu
günler.