[Pardus-kullanicilari] Yanıt: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 11, Konu 288

Mete Alpaslan alpaslanmete at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 18:27:27 EET

19 Ara 2006 Sal 19:39 tarihinde, yucel turk şunları yazmıştı:
> ana panaldeki bütün simgeleri sildim bilgisayarımı kapatamıyorum şimdi ne
> yapmam gerekiyo acaba yardımcı olursanız sevinirm

tabi ki ctrl+alt+delete basıp yada konsoldan user ken

vali at hukumet~$ sudo /sbin/shutdown -h now

verirseniz pc kapanır..

ama görev çubuğunun K menusun geri gelmesini de istiyorsanız sağ tıklayıp ki
sanırım panel gözükmese bile (ben şeffaf kullandığım için diyorum) oradadır
panel kilitini açıp panele programcık ekle den görev çubuğu , K menusu sistem
çekmecesi vs..  artık size kalmış ekleyebilirsiniz..

kolay gelsin...

Özgürlük için...www.pardus.org.tr