[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 kurulumu sonrası problem

Raşit ÜLCAY rasitulcay at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 17:21:11 EET

Merhaba;

Öncelikle Pardus 2007 nin hazırlanmasında emeği geçen herkese kendi adıma
teşekkür ediyorum. Pardus 1.0 Çalışan CD den bu yana takip etmekte ve
kullanmakta olduğum bu işletim sistemi için çok sevinidirici bir gelişmeyle
karşımıza çıktınız.

Yalnız benim bir problemim var. Pardus 2007 kurulumunu yaptıktan hemen sonra
bilgisayarımı yeniden başlattığımda ( ki kurulumu Pardus 1.0 a ait bölümü
silerek yeniden yaptım. ) Ekrana mavi ekranda Pardus 2007 logosu gelmekte
yaklaşık 10 saniye sonra siyah bir ekrana geçmekte. Herhangi bir işlem
yapmadan bu şekilde kalmakta. Hangi noktaları nasıl kontrol etmem gerektiği
konusunda bana yardımcı olursanız sevinirim.

Bilgisayarım : Asus A3VC

                     Centrino 1.76

                     1.46 GBRam

                     Intel Anakart

                     Intel I915 GM Express Chipsetli bir ekran kartı