[Pardus-kullanicilari] pisi paketlerini kurmak...

cihan kaya kayacin at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 16:36:33 EET

yanlız bildiğim linux dağıtımlarında birtek pardusta root şifresine gerek
duymadan çift tıklamayla program kurma var. acaba bu ne kadar iyi,
güvenilir? veya en azından isteyen için root yetkisiyle kurulum, isteyen
için normal kullanıcıylada kurulum yapma gibi bir seçenek olabilir miydi.
sonuçta kişisel olarak ben bilgisayarıma herkesin program yükleyebilmesini
istemem. windows kullanan bir kaç kişinin başına gelenleri gördükten sonra
herkesin bilgisayara istediği programı yükleyememesini, bu yetkinin root
gibi özel bir kullanıcıda olmasını ben daha çok isterim.

20.12.2006 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: