[Pardus-kullanicilari] Amarok Parça Ýsimlerinde Türkçe Karakter Sorunu

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 15:11:27 EET

O zaman şöyle anlatayım. Elimdeki CD'lerden yapmış olduğum tüm mp3 arşivi
için geçerli bir durum bu.

Bu arada şunu belirteyim ben Windows'tan Pardus'a geçenlerdenim. Yani bu
mp3'leri Windows üzerinden oluşturmuştum ve arşivim çok geniş. Şimdi
bunların hepsi tek tek elle düzeltmek imkansız gibi birşey.

Bu arada haklısınız elle düzelttiğimde Türkçe karakter kullanımında bir
sorun yok. Ancak düzelmemiş hali ile Windows üzerinde de bir sorun yok.

Başka bir öneriniz var mı? Mesela Windows Fontlarını Pardus üzerinde
kullansam acaba bu sorunun düzelme ihtimali var mıdır?

Kolaylıklar diliyorum.