[Pardus-kullanicilari] Boot hatası

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 14:50:45 EET

Arkadaşım
Pardus 2007 de bazı bilgisayarlarda grub kuramama problemi
mevcut.Pardus2007 RC son deneme versiyonu grubu sorunsuz kuruyor bu
tip bilgisayarlara
bendede aynı kombinasyona benzer intel ceeron işlemcili onboard ekran ve ses
kartına haiz sistem kullanıyorum Pardus RC deneme sürümü kurup
güncellerseniz sisteminizi kapa aç yaptıktan sonra bilgisayarınız bir önceki
çekirdekle  kurulu olarak çalışacak grub da çekirdek numarasını değiştirerek
kullanabilirsiniz.Kolay gelsin

20.12.2006 tarihinde Abdullah Tülek <pardusliste at gmail.com> yazmış: