[Pardus-kullanicilari] pisi hata

Ali Tuna alituna2873 at hotmail.com
20 Ara 2006 Çar 14:28:01 EET

Bu nasıl oldu? Ne yapmıştınız da, ardından oldu?

Çok teşekkür ederim hata giderildi işlem başarıyla tamamlandı

Nasıl olduya gelince:

Depo ayarları ile oynadım güncellemeyi yarıda kestim. Galiba ondan oldu.
Acaba pardus depo güncellemeyi veritabanının asıl dosyası üzerine
kayıt ederek mi  yapıyor. Bu 1.0'da da olmuştu. Güncellemeyi yarıda
kesince pardusu yeniden başlatmış açılmayınca da yeniden  kurmak
zorunda kalmıştım.

Bu arada yeni YALI harika olmuş. CD sınaması felan. :) Bütün emeği
geçen arkadaşlara teşekkür ederim.

Linuxa selam Pardus ile yola devam. :)

Ali Tuna

Dave vs. Carl: The Insignificant Championship Series.  Who will win?
http://clk.atdmt.com/MSN/go/msnnkwsp0070000001msn/direct/01/?href=http://davevscarl.spaces.live.com/?icid=T001MSN38C07001