[Pardus-kullanicilari] Sistem Tamizliği

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 13:17:12 EET

sistemimde nereden geldiğini anlayamadığım bir doluluk vardı. 100MB
civarında yerim kalmıştı. sonra teker teker klasörlerin ne kadar yer
kapladığına baktım, sonra gizli klasörlere vs.. /home/ayan/.wine/ klasörü
2GB'a yaklaşmış!! :) kurup çalıştıramayıp kaldırdığımı sandığım oyunlar,
çalışmayan programların dosyaları, fake windowsun temp klasörü derken 1GB
kadar yer açtım Pardusuma..

demek istediğim disk birleştirme değil de, gereksiz, geçici dosyaları
temizlemek için bir araç olsa güzel olurdu bence. Pardus'u birçok kişi
kısıtlı bir disk alanında kullanıyor (5-10GB) ve bir süre sonra, eğer benim
gibi herşeyi denemeye meraklıysanız, o kısıtlı disk alanı doluveriyor..

--
Ayan Öztürk

Özgürlük için... Pardus 2007 <http://www.pardus.org.tr/>