[Pardus-kullanicilari] pardus 2007 torrenti

Fatih Genç komuthan at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 13:16:06 EET

gönderme hızınız maksimum 32kb/sn olabilir Eğer azureus kullanıyorsanız
gönderme hızını ayarla seçeneğinden mesela 16kb/sn yi seçin ve devamlı açık
olsun bu sizin internet hızınızı da etkilemeyecektir ve benim gibi dün saat
8 den beri torrentın inmesini sabırsızlıkla bekleyen kişiler içinde ayrıca
güzel olacaktır