[Pardus-kullanicilari] Hafta başı alınan karar yanlıştı...

Umran Kamar umrankamar at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 12:55:09 EET

20 Ara 2006 Çar 12:52 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> 20 Ara 2006 Çar 12:29 tarihinde, Umran Kamar şunları yazmıştı:
>
> O listelerin ikisi de pasif durumda... Kalite zaten resmi olarak kapandı,
> gönüllü listesi de şu anda tanımsız durumda...
Merhaba Koray;

Liste Pardus ekibi tarafında tanımsız olabilir ama bizim gibi tanıtım
gönüllüleri arasından kullanılmasının bir mahzuru olmasa gerek diye
düşünüyorum. Olurunu almayı atladığım için özür dilerim, atıl kalmasın,
kullanılsın gibi masum bir düşünceyle hareket etmiştim. Biraz da kurnazca
zaten buna gönül verip üye olan insanları da tetikleyebiliriz diye
düşünmüştüm. Bu zaten iki kişi arasında ki bir fikir teatisiydi, uygun
görmezsen başka yerlerden iletişmeyi deneyebiliriz.

İyi çalışmalar, Ümran.