[Pardus-kullanicilari] Hafta başı alınan karar yanlıştı...

Chriseba Lid'Asgar chriseba at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 12:13:20 EET

18 Aralık 2006/Pazartesi sabah saat 11'de Pardus'un yeni sürümü Pardus Linux
2007indirilmeye açıldı.

Peki ne oldu?

İlk yarım saat gayet güzel giderken, depolara ulaşılamaz oldu.
Pardus.Org.traçılamaz oldu, maillist işlemez oldu.

tabi ben Cumhuriyet gazetesinde ilgili habere rastlamıştım haftasonu Pardus
ile ilgili, kaldı ki bloglar, forumlar ve bir çok yayın organında Pardus bir
şekilde adını duyurdu ama hazırlıksız yakalandı.

En azından herkes ISO'lara saldırmadan önce Pardus 2007'nin önceki
alpha/beta/rc sürümü kullanıcılara avantaj sağlanıp bir gün önceden
yararlanabilmeleri sağlanabilirdi.

geliştirici blogların yer alıyor, ama Pardus sayfasında da torrent linki ve
diğer yansılar ilk andan itibaren verilseydi. Umarım bir sonraki sürüm
çıktığında bu hafta başı yaşananlar hatırlanır ve gerekli önlemler alınır.

Ben ise henüz güncellemeleri bitiremedim, bitmesine yarım saat - bir saat
kaldı. Ama Pardus'u 1.0 kararlı sürüm çıktığından beri kullanıyorum ve
tebrik ediyorum.

Teşekkür de ediyorum, başarılarınızın devamını da...

Saygılarımla...

--
Chriseba Lid'Asgar
chriseba at gmail.com