[Pardus-kullanicilari] kurulamayan pardus

"C.Mert SARIABDULLAHOĞLU" mert at tepe.com.tr
20 Ara 2006 Çar 11:47:22 EET

selam,

oncelikle bu isle ugrasan herkesi kutluyorum, bir masaustu kullanicisi
icin fazlasiyla yeterli bir sistem olmus.
gelelim benim probleme, kullandigim bilgisayar linkteki gibidir.
http://www.benq.com.tr/products/joybook/?product=832&page=specifications

   pardus 2007 cd'sini taktigimda "grub>" ekraninda kaliyor. forumlarda
yazan smart boot manager'ida denedim ancak o da kernel'i boot edemedi.
bende merak ettim bilgisayara hic linux kurulmuyor mu diye dusundum ve
makinama suse, mandriva ve fedora'yi tek tek kurdum ve hepsi problemsiz
kuruldu. su anda suse 10.1 oldukca duzgun calisiyor.

   ancak benim istedigim bilgisayarima pardus kurup yola onunla devam
etmek.  cevremdeki herkese bunun reklamini yapiyorum ve calisan cd
versiyonunun iso dosyasini isteyenlere yazip denettiriyorum. boyle bir
durumda benim suse kullanmam biraz garip kaciyor dogrusu. ;)

yardimci olabilirseniz cok sevinirim.