[Pardus-kullanicilari] PARDUS Siyah Ekran

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 11:11:48 EET

Arkadaşım
Muhtemel olan cd de bozukluk cd den kurmaya başlamadan en başta cd kontrol
seçeneği ile kontrol edin.Bozuk gözüküyorsa indirdiğiniz dosyanıan Md5sum
kontrolünü yapın kontrolde sağlamsa tekrar yenibir CD ye yazdırın,tabi
indirdiğiniz dosya bozuksa tekrar indirmeniz gerekecek indireceğiniz link
Çanakkale yi seçerseniz yoğunluğu az olan bu linkten daha sağlıklı
indirirsiniz.Kolay gelsin