[Pardus-kullanicilari] cheksum hatası - 2

Rahmi Lale rahmi.lale at biotech.ntnu.no
20 Ara 2006 Çar 11:08:56 EET

Merhaba pardus-kullanıcıları,

Öncelikle WinXP makinaya indiriyorum iso dosyasını.
Bağlantı kopması olmuyor 40 dk civarında iniyor hadise.

Lakin dediğim gibi her seferinde cheksum hatası alıyorum.
Yeniden indirmeye devam edip gereksiz yoğunluk yaratmama adına "XP'ye sağsalim bu dosyayı almanın başka bir yolu var mı?" diye tekrar sormak isterim.

Esenlikler.

--

Rahmi Lale
NTNU,
mailto:rahmi.lale at biotech.ntnu.no

Simplicity is making the journey of this life with just baggage enough.
-Charles Dudley Warner, editor and author (1829-1900)