[Pardus-kullanicilari] xp + pardus kurulum soruları

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 10:57:47 EET

20.12.2006 tarihinde Gultekin Komanli <gkomanli at gmail.com> yazmış:

>  Arkadaşlar,

merhaba

Diskim tek bölüm halinde, öncelikle bunu 2 bölüm yapmam lazım ve açılışta
> pardus veya xp seçebilmeliyim.
>
> Ama, diskimde zaten XP kurulu ve yüklü yığınla program var, %40'ı dolu
> kaybetmek istemiyorum (yedek var ama kurmak çok uzun sürüyor)
>

> Sorularım :
>

> Knoppix ile boot edip, QtParted ile diski yeniden boyutlandırdığımda XP'im
> bozulacak mı ? (başka yöntem?)

bildiğim kadarıyla gparted ile olmuyor ama yanlış biliyor da olabilirim. XP
den partition magic ile oluyor ama...

Pardus 2007'yi ikinci bölüme kurduktan sonra GRUB benim xp veya pardus
> seçmemi sağlayacak mı ?

bu konuda hiçbir şüpheniz olmasın dual boot yapabileceksiniz ve istediğiniz
sistemi varsayılan olarak atayabileceksiniz...

Varolan sistemimi bozmadan pardusu tam özellikleriyle kurmak istiyorum ama
> bozarsam çok uğraştıracak beni L

partition magic ile de risk var ama ben yapmıştım sorun çıkmamıştı...

kolay gelsin...