[Pardus-kullanicilari] PARDUS Siyah Ekran

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 05:44:24 EET

eski sürümlerde bahsi geçen şekilde olduğunda CTRL ALT + veya - tuşlarına
birkaçkez basarak çözünürlüğü değiştirerek kuruluma geçilebiliyordu ama yeni
sürümde bu sorunu eski sorun yaşadığım sistemlerde görmemiştim. Ama yinede
isterseniz siz yinede birkaçkez ekran karadıktan sonra CTRL ALT + tuşuna
basıp deneyin.