[Pardus-kullanicilari] pardus

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 00:13:52 EET

Tam yerine geldin ve hoş geldin..
Ben Elektronik ve Bilgisayar Teknik Öğretmeniyim..
Paket yöneticisi ile depodan Klogic, Ksimus ve Ktechlab ve PCB
uygulamalarının PİSİ paketlerini indirip kurarsan işini görecektir..
Ayrıca Google'dan aratıp EAGLE programının linux sürümünü Freeware
olarak kurup kullanabilirsin..Hem Şema hem de PCB çiziyor..
Ayrıca yine Depoda PIC ve benzer mikroişlemciler ile ilgili paketler var..

Eyüp Ersan SÜLÜN
Teknik Öğretmen
Özgürlük için.. www.pardus.org.tr