[Pardus-kullanicilari] Kurulum CD'si

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 23:39:41 EET

Arkadaşım
Nero da kopyala yedekleye tıkla iki seçenek çıkacak kalıbı diske yazdırı
tıkla akabinde yasdıracağın dosyayı seç açılan pencerenin en alt bölümünde
tüm dosyalar vs.olan bölümün içinde bulunan image files*.nrg*.iso*.cue
seçeneğinden sonra burn CD yazdır seçeneği ile yazdır kolay gelsin

19.12.2006 tarihinde halit çete <halitcete at gmail.com> yazmış: