[Pardus-kullanicilari] Kurulum CD'si

Bahri Meriç CANLI bahri at canli.info
19 Ara 2006 Sal 23:25:34 EET

Merhaba

http://www.pardus-linux.org/forums/viewtopic.php?t=39 adresindeki
yazıları inceledinizmi? O mesajdaki kulanıcılar uzantıyı rar olarak
görüyorlardı siz img olarak görüdüğünüz yazmışsınız. Yinede aynı yönetmi
denemenizde fayda var.

Orda yazanı aynen aktarıyorum.

windows xp için

explorerde araçlar --> klasör seçenkleri --> görünüm --> bilinen dosya
türleri için uzantıyı gizle seçenğinin başındaki checki kaldırın.

daha sonra indirdiğiniz dosyayı yeniden adlandır deyip uzantısını iso ya
çevirin.