[Pardus-kullanicilari] Kurulum CD'si

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 23:04:02 EET

Arkadaşım
Neroda Copy and Buckap ->Burn Image To Disc seçeneğinden sora yazdırılacak
cd için  image Files *.nrg*.iso.cue seçeneği ile cd nizi yakabilirsiniz
Yazılan CCD iso cd si olur .Kolay gelsin kusura bakma winxp 10 aydır ayrılık
yaşadığım bir sistem hatırlayabildiğim kadarıyla ilk Pardus iso CD sini
böyle oluşturmuş böyle CD oluşturana kadar 6 CD çöpe gitmişti.

19.12.2006 tarihinde halit çete <halitcete at gmail.com> yazmış: