[Pardus-kullanicilari] Pardus, Pisi ve proxy?

selim ok selimok at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 22:39:21 EET

Ya bu sorun benim acimdan cok ciddi, hemde inanilmaz ciddi. Ben pardus'u
kullanicam insallah yakin zamanda bilgisayarim gelince, ama bende proxy
kullaniyorum. Hemde benim proxy ayarlarim icin malesef belirtilen ayar
(conf) dosyasi icinde herhangi bir parametre yoktu en son! Ben proxy
ayaralarini bir betikten otomatik olarak almak zorundayim. Firefox'ta bunu
secebiliyorum ama PISI'de bu yok! Pisi'den dosya indiremezsem cok kötü olur.
Bu konunun acilen halledilmesi lazim bence.

Not: Sorun benim sorunum oldugundan acilen diyorum, benim sorunum olmasa bu
kadar acele etmezdim aslinda :) Ama yinede gelistiricilerden rica ediyorum.
Bu dünyada bir sürü insan var proxy kullanan... :)

Iyi calismalar,
Selim

19.12.2006 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: