[Pardus-kullanicilari] wine ile dreamweaver

Emin Şenay esenay at boun.edu.tr
19 Ara 2006 Sal 20:48:04 EET

19 Ara 2006 Sal 20:15 tarihinde, Akın Ömeroğlu şunları yazmıştı:
> Biraz ilgisiz gibi olacak ama screem kurmayı denediniz mi bildiğim
> kadarıyla dream'in her türlü işlevini içinde barındırıyor

Selamlar,

Biraz önce screem in internet sitesine baktım ve aslında screem in dreamweaver
in özelliklerini pek de taşıyamadığını gördüm. Sitesinde görsel dizayn
arabirimi olmadığı yazıyor, ki bu da bir internet sayfası tasarlamak isteyen
herkesin oluşturacağı sayfayı html kodlarıyla oluşturmasını zorunlu
bırakıyor. Aslında sitede görsel tasarım arabirimine sahip olan html
oluşturma programlarına da biraz çamur atmış, çoğunluğunun temiz html kodları
oluşturamadığını ve eklemek istediğiniz bir nesneyi görsel kısımda
bulamadığınızda sizi yavaşlattığını yazmış. Bunların da doğruluğu tartışılır.

Dreamweaver 8 programını iki bilgisayara wine ile kurdum. Biri hiçbir sorun
olmadan tıkır tıkır çalışıyor, diğeri ise önce kurulmadı, daha sonra kurmayı
başardım ama çalıştıramadım. Belki wine'ın son sürümü yüklenmediği için olmuş
olabilir.