[Pardus-kullanicilari] 3 soru olacak. Yardım ederseniz sevinirim..

ert76 ert76 ert976 at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 18:45:40 EET

Merhaba Pardus sevenler

Size bir kaç sorum olacak. Yardımcı olursanız sevinirim.

1. Pardus 2007 rc sürümünü update ettim. Pisi paketini açtığımda listede
birşey gözükmüyor. Sanırım kararlı sürüm depo adresi değişmiş.
Konu hakkında bilginiz var mı? Ya da 2007 kararlı sürüm depo adresini
yollayabilirmisiniz?

2. Hardiskim doldu. Tekrar kurulum yapmadan ve data kaybı olmadan windows-
fat32 alanını küçültüp pardus ekleyebilirmiyim?
windows ta fat32-ntfs alanlarında partion magic ile data kaybı olmadan
resize yapabiliyoruz. Pardus'ta nasıl yapabilirim?

3. QCAD , Beryl v.s bazı programları ek depo kaynaklarından (subversiyon
yada pisi paketi) kurabiliyorduk. Şimdi kullanabileciğimiz ayrıca bir ek
depo varmı?

Saygılarımla..