[Pardus-kullanicilari] Direct Rendering

Alper BASIRAN cilizenko at yahoo.co.uk
19 Ara 2006 Sal 17:06:44 EET

İyi günler. PARDUS 2007'de emeği geçen herkese teşekkürler. Google Earth
çalışırken haritayı büyütmeye çalıştığımda buğulu bir görüntü oluşuyor ve
sonunda harita tamamiyle beyazlaşıyor. Konsoldan programı çalıştırdığımda
aşağıdaki gibi bir hata ile karşılaşıyorum.

do_wait: drmWaitVBlank returned -1, IRQs don't seem to be working correctly.
Try running with LIBGL_THROTTLE_REFRESH and LIBL_SYNC_REFRESH unset.

glxinfo | grep direct  komutunun çıktısında da aşağıdaki gibi benzer hatayı
alıyorum. Bu genel bir sorunmudur yoksa benden mi kaynaklanıyor. (ekran kartım
intel i915 128mb)

libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x5b
do_wait: drmWaitVBlank returned -1, IRQs don't seem to be working correctly.
Try running with LIBGL_THROTTLE_REFRESH and LIBL_SYNC_REFRESH unset.
direct rendering: Yes

yardımlarınız için teşekkürler.

 Now you can scan emails quickly with a reading pane. Get the new Yahoo! Mail.