[Pardus-kullanicilari] hızlı başlangıç kılavuzu

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 15:02:17 EET

- Wiki yi kullanabiliyorum
- Sayfa linkini kaydettim , bu sayfada çalışacagım.
- Hedef kitle ; Bilgisayara yeni başlayanlar..
- Konum : Pardus ile ,Web yayıncılıgı - Ofis uygulamaları
- İhtiyacım olan programların tümünü biri hariç Pardus da buldum.
- İhtiyacım olan tek paket - Mozilla Suite html düzenleyici
- Bu Program bence yeni başlayanlar için ideal
- Pisi paketlerinde şimdilik yok.
- PiSi paket hazırlayabilen arkadaşların takdirine sunulur...

18.12.2006 tarihinde Koray Löker <loker at pardus.org.tr> yazmış: