[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 15:01:57 EET

Arkadaşlar
Dün saat 11.11 de link verilir verilmes Pardus 2007 yi indirmeğe başladıktan
kısa bir süre sonra 32,30,28,26,20,14, ve derken 4Kb/sn lere kadar düşen
indirme hızı ile 2 ye katlanmış bir indirme süresiyle iso yu indirip CD ye
yazdırabildim tabi bu arada kurulumdan sonra Pardus yapılandırma merkezi
sunucuya bağlanamadığı gibi mail akışıda durdu.Kanımca Aşırı yoğunluktan
server çöktü isyan bayrağını açtı.Bu kötü mü hayır bence bu ilgiye
sevinmemiz gerekiyor Pardusumuz emeklemeyi ve yürümeyi geçmiş koşma
safhasına gelmiş olacak ki dünkü cumhuriyet gazetesininde haberi ile
meraklanan arkadaş Bodrumda yolumu kesip Pardus 2007 yi kurup kurmadığımı
sordu bende isosunu indirip CD ye yazdım ve kurulumu yaptım dediğimde hiçbir
mazeret kabul etmem yarın getir o CD yi benim bilgisayara kuralım,senin
anlattıklarını pek can kulağı ile dinlememiştim fakat okuduğum haber beni
aydı Askerin bir bildiği olmasa ve güvenmese bu sistemi kabul edip kurmaya
kalkmaz dedi.Şimdi bir kopya daha hazırladım kısmetse yarın bir kurulum daha
+1.Pardus 2007 yi hazırlayan ve dışardan yardımları ile emeği geçen tüm
Pardus geliştiricilerin ellerine sağlık.Kurulumda sıcak,sempatik bir ekran
Kurulum başlamadan CD nin kontrolü çözünürlük velhasılı daha profesyonel bir
işletim sistemi olduğunu sergiliyor.Hepinize kolaylıklar diler Pardusumuzun
koşmasını bizlerin teşvikleri tanıtımı ve yenilik talepleri
sağlayacaktır.İyi ve bol Parduslu günler.Saygılar