[Pardus-kullanicilari] Pardus'un indirilmesi, torrent'in önemsenmemesi...

Gultekin Komanli gkomanli at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 14:29:25 EET

Torrent çalışıyor, halen çekmekteyiz...

Gültekin KOMANLI

  _____

From: pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr
[mailto:pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr] On Behalf Of Nuri
TANRIKUT
Sent: Tuesday, December 19, 2006 2:26 PM
To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari]Pardus'un indirilmesi, torrent'in
önemsenmemesi...

Sizinle aynı fikirdeyim. Bu yüzden torrent dosyasını oluşturup yayımlamaya
çalıştım. Umarım çalışıyordur:
http://www.meganova.org/details/361322.html
Saygılarımla

18.12.2006 tarihinde Chriseba Lid'Asgar <chriseba at gmail.com> yazmış:

Daha önce sanırım bu konu konuşulmuştu ama, şu an oldukça gerektiğine
inanıyorum.

Pardus Linux 2007'nin torrent'den dağıtımı.

Sebep?

yeni sürümü indiren bir çok kişi, Pardus sitesinin sunucularından indiriyor.
Sunucuya bağlı kişi sayısı çok, bunun üstüne bir de paket deposunu
kullananları hesaba katarsak, şu an benim paket deposuna ulaşamadığım
cevabını da almış oluyorum sanırım.

Çünkü sürekli "Bağlantıda zaman aşımı" hatası almaktayım, öyle ki
Pardus.org.tr'ye on dakika boyunca bağlanamadım ki farklı bir yansıdan iso
indirebileyim.

Torrent'i hafife almayalım, torrent dosyası olsaydı ben torrent'den
indirirdim ve indirdikten uzun bir süre sonra bile paylaşımı da açık
tutardım, zaten indirirken paylaşım kapatılamıyor....

--
Özgürlük için   http://www.pardus.org.tr

Ne mutlu "Türk'üm" diyene!