[Pardus-kullanicilari] Pardus'un cazibesi interneti vurdu!

Ferhat Cengiz cerkez57 at gmail.com
18 Ara 2006 Pzt 23:01:18 EET

 <http://www.haber7.com/quiSommesNous.php>Pardus'un cazibesi interneti
vurdu  Bugün
saat 11'de indirilebilir olarak yayına açılan Pardus, Türkiye'nin en güçlü
sunucuları olan Tübitak'ın sunucularının çuvallamasına neden olunca internet
yavaşladı.  18 Aralık 2006 14:26  Yazı boyutunu büyütmek için

Bugün saat 11'de indirilebilir olarak yayına açılan Pardus, Türkiye'nin en
güçlü sunucuları olan Tübitak'ın sunucularının çuvallamasına neden oldu.
Türkiye'de internet yavaşladı!

Sitemizin de destek verdiği ulusal işletim sistemimiz Pardus 2007, beklenen
sürümünü bugün saat 11'de herkesin indirebilmesi için yayına açtı. Yaklaşık
700 MB'lık bir dosya olan ISO dosyasını bekleyen kullanıcıların sayısı,
tahmin edilenden çok çok fazla çıkınca, Türkiye'nin en güçlü sunucuları
cevap veremez oldu. An itibarı ile Pardus, indirilemiyor.

*Sevinelim mi üzülelim mi?*

Bu gelişme, Pardus'un beklenenden fazla ilgi görmesi açısından sevindirici.
Ancak ulusal işletim sisteminin resmi yayınlanma tarihinde bulunamıyor
olması ise biraz acı.

--
Özgürlük için  http://www.pardus.org.tr/