[Pardus-kullanicilari] pardus 2007 kurulum sonrası

Oktay Ertürk oktayer at boun.edu.tr
18 Ara 2006 Pzt 17:06:15 EET

selamlar,
pardus 2007 kurdum ben de.emeði geçen herkese çok teþekkürler.

ilk sorunumu da yazayým dedim.kurulum bittikten sonra son ileri yi de
týkladýktan sonra cd yi çýkartýyor.ve kilitkeniyor bilgisayar.5 dakika falan
bekledim belki düzelir die de olmadý.alt+f2, alt+backspace, vs. hiç biri
çalýþmýyor.ayný durum ata sürümünde de olmuþtu bende.sonra kapama düðmesine
basýlý tutarak kapattým.yeniden açtým.hiçbir problem yok.herþey
çalýþýyor.sadece bilginiz olsun diye yazýyorum.
bir de benim touchpad çalýþmýyor.genelde mouse kullanýyorum ama.önceki kurdugum
parduslerde de çalýþmýyordu

(toshiba A30-151 dizüstü)

saygýlar