[Pardus-kullanicilari] 1.0'dan güncelleme

Kayra Akman ckakman at gmail.com
18 Ara 2006 Pzt 13:52:40 EET

Atamert Ölçgen wrote On 18-12-2006 12:50:

> Yani daha önce bahsedilen güncelleme pakedi çıkmayacak (mı?). Benim için
> yükleyeceğim güncellemenin boyutu hiç önemli değil. Yeter ki sisteminm
> (artık) güncellensin ve ayarlarımı kaybetmeyeyim.

Temiz kurulum yapmak en mantıklısı ancak ayarlarınız korumak da olası.
Kendi ev dizininizdeki gizli dosyaları görünür hale getirip
kullandığınız programların ayarlarını sakladığı dizinleri (hepsi de .
ile başlayan dizinler) bir yerde yedekleyebilirsiniz. Temiz kurulumdan
sonra bunları ev dizininize kopyalayarak ayarlarınızı aynen
kullanabilirsiniz.

Ya da eğer /  ile /home dizinlerini farklı sabit disk bölümlerine
kurduysanız, yeni kurulum sırasında aynı şekilde dizinleri ve sabit disk
bölümlerini eşlerseniz ve /home dizinini formatlamadan bağlarsanız
ayarlarınızı koruyabilirsiniz. Geçen yıldan bu yana KDE, 3.5.x serisine
devam etti. Önemli bir ayar sorunu olacağını sanmıyorum.

/ dizinini bağladığınız yeri biçimlendirmeniz gerekir.

Kayra Akman