[Pardus-kullanicilari] wine ile dreamweaver

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
17 Ara 2006 Paz 23:57:01 EET

- Ayni sorunu ben de yaşıyorum...
- Fireworks un setup dosyasını wine-program files e koydum,oradan
kurdum-çalıştı...( CD den kurdugumda çalışmıyordu )
- Ayni işemi dreamwear da yaptım - çalışmadı,çalışmıyor...
- Flash 4 kullanıyorum,bunu da CD den kurdum , çalışıyor...
Durum bu...

17.12.2006 tarihinde cihan inan <cihan253 at gmail.com> yazmış: