[Pardus-kullanicilari] sanırım bir hata buldum

Levent güzel leguzel at gmail.com
17 Ara 2006 Paz 23:49:27 EET

hatanın neyle ilgili olduğunu veya hata olup olmadığını (ben mi
bişeyleri yanlış yapıyorum) anlayamadım. Aynı durumu yaşayan birileri
yok mu? yada sizler cd veya dvd kopyalamak için dma'yı aktif hale
getirmediniz mi? Eğer

 combined_mode=libata

komutunu kullanıyorsanız. cdromda cd varken pardusu açmayı
denermisiniz. Bakalım siz neyle karşılaşacaksınız.

bide dma olayı çekirdek derlenirken aktifleştirilse güzel olmaz mı?
yoksa bunun sakıncaları mı var? Neçok soru sordum :)

17.12.2006 tarihinde Akın Ömeroğlu <aomeroglu at iuhukuk.com> yazmış: