[Pardus-kullanicilari] Kucuk bir Katki...

selim ok selimok at gmail.com
17 Ara 2006 Paz 20:24:55 EET

Server Bey,
Girdiye yorum olarak ta yazdim, burada da tekrarliyayim ki, yanlisim varsa
düzeltsinler, ama Opera acik kaynakli bir Tarayici degil sanirim ve
karsilastirma tam olarak bunu kastetmesede sanki öyleymis gibi duruyor.
Aslinda Opera iki taraftada calisabiliyor ve acik kaynakli da degil, öylese
acik kaynakli isletim sistemleri kisminda durmasi biraz garip durmus.
Aslinda cokta büyük problem degil ama söyliyim dedim.

Iyi calismalar,
Selim

17.12.2006 tarihinde can < canakcura at superonline.com> yazmış: