[Pardus-kullanicilari] flash bellek sorun

"Dr.İ.Tayfun ŞAHİNER" tayfunsahiner at gmail.com
18 Ara 2006 Pzt 07:05:27 EET

Merhaba ,bilgisayarımda pardus 2007RC kurulu ve kingston 1gb flash
bellek ile bazı sorunlarım var.
pc flash belleği takdığım zaman onu tanıyor ve içeriğini
görebiliyorum.İçeriğini bilgisayarıma kopyalayabiliyorum.Fakat kendim
bilgisayardan flash belleğe kopyalamaya çalıştığımda hersey yolunda gibi
görünüyor kopyalama işlemi %100 tamanlandıktan sonra ,flash belleği
laptopa taktığımda hafızamnın kullanıldığını görüyorum ama kartın içi
bomboş.Kartı tekrar pardus yüklü makinaya taktığımda yine flash belleğin
içinin boş olduğunu ama özelliklere tıkladığımda hafızanın
kullanıldığını görüyorum.Buna ek olarak dolu olan hafıza kısmınıda bir
türlü silemiyorum.Yani flash belleği formatlayamıyorum.yardımcı
olursanız sevinirim.
Saygılarımla...